Missa inte Condells viktiga video (svensk text)

Vem är rädd för yttrandefriheten? Detta handlar om allas vår framtid. Klippet är textat och bara 6 min långt. Sprid gärna vidare.

Jag har själv ett par gånger haft ”äran” att bli attackerad av vissa censursugna som gärna skulle velat se en av mina webbsajter* släckta, men lyckats få upp den igen, tack vare för att de illvilliga anklagelserna varit påhittade. Har känt på samma sätt som Condell, att attackerna bara piggat upp mig och fått mig att inse ännu bättre hur viktigt det är att omutligt presentera den obekväma sanningen.

* Handlar inte om invandringspolitiken utan annat, därför inte länkat.
Kommentera

