Håll käften – Turpa kiinni – Shut up!

Jag har gått in i väggen och håller på att bli galen. Det känns hopplöst, eftersom folk inte verkar vakna oavsett hur man informerar dem. Inte ens om man ritar en bild. De svarar bara att de inte vill titta, för det är så negativ och tråkig information.

Sverige, som ett välfärdsland, verkar förlorat. SD skulle behöva få egen majoritet med 51 %, i valet nästa år. Det är förstås otänkbart.

Så jag har funderat på att sluta blogga. Det verkar inte vara mödan värd.

Sista droppen kommer nu från Expressen som låtsas bara vilja informera folk. Pyttsan. De vill utöka försäljningen med hjälp av skandalrubriker.

Aschberg & co är inte ens värda en kommentar. Gängets agerande är under all kritik, i en s.k. demokrati. Vi skulle ju ha yttrandefrihet och jämställdhet! Verkligheten är en annan. Sverige är på sin höjd en demokratur, skendemokrati.

Om inte jag gått in på Avpixlat och hittat ovanstående videoklipp via en som kommenterade, så skulle jag förmodligen börjat vifta med en vit flagga och kapitulerat av ren utmattning.

Men jag råkade se länken till klippet och såg de knappa fem minuterna.

Därför kommer jag inte att tystna.

 

Kommentera

